Albatross 4 598 Опубликовано 7 марта, 2013 Разработчик: inXile Entertainment Издатель: Techland Publishing Платформы: PC, PlayStation 4, Xbox One Дата выпуска: 28 февраля 2017 года 3 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Free from fear 331 Опубликовано 17 мая, 2013 Чувствую, если парни не выжмут 200% из своего проекта, то их сожрут фанаты. И снова никакой конкретной инфы по игре. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sad Sanches 180 Опубликовано 17 мая, 2013 Nihliesh Древняя машина, напоминающая передвижной город, наполовину похороненная в затвердевшей земле. Более 200х лет назад, кочевники изучали её строение и среди массивных устройств нашли те, что смогли вернуть к жизни. Восстановленные механизмы производят густую, оранжево-коричневую жидкость, к-ю стали называть churn. Churn после высыхания крепче чем камень и довольно легка. Кочевники начали строить на вершине погребенного механизма изогнутые башни, невероятные пролеты и стройные купола из churn окрашенные в яркие цвета.Они назвали новый город Nihlies, что на их языке означает "ярусы". Сегодня Nihliesh состоит из трех уровней. Первым и самым низким является самой машиной, где работники поддерживают производство churn и формируют материал из него. Оригинальные здания, построенные на вершине машины составляют второй уровень. Эти случайные, приземистые структуры так притиснуты друг к другу, что, когда вы находитесь между ними, может показаться, что вы под землей. Поверх этого уровня находятся элегантные, художественные зданий с шпилями вытянувшимися высоко в небо, благодаря которыми Nihliesh известен. Жители называют его третий ярус или верхний ярус. как смог так и перевел Так же было немного инфы о этой локации на сайте нуменеры, но она куда то выпилилась. По памяти, могу сказать следующее: Работа с этим churn вызывает мутации и почти население всего города мутанты, чем они гордятся и что они усердно исследуют (мутации). Жители нижнего уровня живут очень мало за счет ужасных условий и работы на износ. Жители среднего уровня - нищие и угнетенные (их не пустили к "великим" механизмам и не пустили к высоким шпилям верхнего уровня). Управляет городом какой то совет "отборных мутантов". 1 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Шершень 440 Опубликовано 17 мая, 2013 Там ещё есть Yenth. И даже была картинка, но пропала. Yenth is a town located in the Steadfast, within a kingdom called Malevich. It has a population of 14,000, and it’s a trade city because it sits on a unique border. Yenth is built around a numenera complex from aeons past that houses a large extradimensional portal. Explorers and scholars reactivated the portal thirteen years ago and discovered a parallel universe on the other side—a world very different from the Ninth World, yet similar in certain ways. Weird landscapes and odd flora and fauna fill the land on the other side of the gate, but humans can survive there. In fact, it’s home to small cloisters of humans—or creatures so akin to humans that they’re mostly indistinguishable. However, their motivations and outlook are alien; even when the difficult language barriers are overcome, it’s hard for Ninth Worlders to truly understand them. Still, the people of Yenth have established trade with the ultraterrestrials and call their world “New Yenth.” The ultraterrestrials desire odd things—plants, animals, and substances fairly common in the Ninth World. In trade, they offer unique devices. Most of them seem to offer little value other than as oddities. The portal to New Yenth is difficult and complicated to use, and as far as anyone understands, it can be opened only from this side. But some people still fear that ultraterrestrials have infiltrated Yenth, posing as Ninth World humans for a mysterious purpose. Others believe that the ultraterrestrials are the descendants of long-lost travelers and explorers from Earth who now just want to come home. Whether or not the rumors of large-scale infiltration are true, at least one person from the other side hides amid the humans of Yenth. The ultraterrestrial Nariiv secretly dwells in the city, posing as the owner of a leatherworking shop. He is a refugee from the parallel universe, hunted by his own kind for crimes committed (or, as he claims, allegedly committed) in his own world. Nariiv is a skilled warrior and a master of various weapons and combat styles, many never before seen in the Ninth World. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sad Sanches 180 Опубликовано 17 мая, 2013 Там ещё есть Yenth. И даже была картинка, но пропала. до этого там была инфа про nihlesh к-ю я по памяти добавил в пост выше. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Шершень 440 Опубликовано 17 мая, 2013 до этого там была инфа про nihlesh к-ю я по памяти добавил в пост выше.У меня в браузере осталась сохранённая копия. The city of Nihliesh, as depicted by Christopher West. Nihliesh is a city located within Matheunis (also called the Cold Desert), a wild and untamed region in the Beyond. This is a sneak peak of the setting section of the Numenera corebook. An ancient machine, likely once a mobile vehicle-city of some kind, lies half buried in the caked earth. More than two hundred years ago, nomads explored its interior and found—among other things—a pair of massive devices that they brought back to life. These resurrected mechanisms produce a thick, orange-brown fluid now called churn. Churn can be shaped and molded easily, and once dry, it’s harder than stone but fairly light. The nomads began to build atop the half-buried vehicle, raising curving towers, impossible spans, and shapely domes of churn painted in vibrant colors. They named their new city Nihliesh, after a word in their language meaning “tiers.” Today Nihliesh has three tiers. The first and lowest is the machine itself, where workers maintain the churn-producing devices and shape the material as it comes out. The original buildings erected atop the machine compose the Second Tier. These haphazard, squat structures are so crowded together that when you’re within and among them, you’d swear that you were underground. Atop this tier are the elegant, artistic buildings that Nihliesh is best known for, with tall spires reaching high into the sky. Residents call it the Third Tier or the Upper Tier. Each tier is ruled by a powerful entity. These leaders come from a group called the Fahat, the descendants of some of the original explorers of the machine. The Fahat are mutants, many of them horribly disfigured, but each is revered as a member of the city’s upper class. In fact, the people of Nihliesh venerate mutation in general. Some nonmutants intentionally disfigure their bodies in ritualistic displays of adoration. Nihliesh is the largest city in the Cold Desert, the home of more than 20,000 people. About 5,000 of them live and work in the First Tier, where they rarely see the sun or breathe air not tainted with the fumes of churn production. They live short lives of hard work, debilitation, and disease, yet their position is coveted, for some of them, or their offspring, become Fahat. Another 5,000 people live in the dark tunnel-streets of the Second Tier, although some of them spend as much time as possible in the Upper Tier. The residents of the Second Tier are the lowest caste of the city, living neither in the light of the Upper Tier nor among the prestigious machines of the First Tier. Half the city’s populace dwells in the Upper Tier, where the wealth of Nihliesh is clear. Glass and glowglobes of various sizes and shapes have been worked into the towering buildings and graceful domes. Powered elevators allow residents to reach the highest floors of the towers quickly and easily. Shops and markets stock much of what the Steadfast can offer, as merchant caravans from throughout the lands come into and out of Nihliesh heavy with goods and wealth. The Upper Tier also hosts the Citadel of the Fahat, where learned researchers study evolution and mutation, which are both beneficial and detrimental. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sad Sanches 180 Опубликовано 17 мая, 2013 Чет с советом отборных мутантов я загнул XD а так почти все верно вспомнил Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Шершень 440 Опубликовано 17 мая, 2013 Ну блин. =( Во время полёта сделано, ага. И мне адрес камасутры вручную вводить, что ли? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Free from fear 331 Опубликовано 26 мая, 2013 А магия будет работать по старому принципу "4 заклинания первого уровня на день" или и здесь какой-то креатив-инновации-нанотехнологии? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Шершень 440 Опубликовано 26 мая, 2013 Кажется, ещё не говорили о таких...тонкостях. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sad Sanches 180 Опубликовано 30 мая, 2013 20 апдейт в виде стены текста вышел. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Шершень 440 Опубликовано 30 мая, 2013 20 апдейт в виде стены текста вышел. Ну там ничего интересного. Они работают. Всё) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Albatross 4 598 Опубликовано 30 мая, 2013 Ну там ничего интересного. Они работают. Всё) Прямо как у Project Eternity и Shadowrun Returns. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sad Sanches 180 Опубликовано 14 июня, 2013 Интервью с Сандерсом Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sad Sanches 180 Опубликовано 26 июня, 2013 Torment: Tides of Numenera. Кевин Сондерс: «Одна из наших основных задач – сделать так, чтобы у игрока всегда был выбор» 1 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение