Larus 7 414 Опубликовано 15 апреля, 2013 Разработчик: ArenaNetИздатель: NCsoftПлатформы: PCДата выхода: 28 августа 2012 3 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Drazgar 2 065 Опубликовано 19 июля, 2013 Я в онлайн играх себе жопу отрывал больше пяти лет в тех местах, где другие проходили с упрощениями :crazy: , мне не привыкать ) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Larus 7 414 Опубликовано 19 июля, 2013 Так тяжело будет не тебе, ты будешь дохлым лежать, а тем кому придется в четвером делать то что нужно делать в пятером)))Выполнил ливинг Стори ачивки, получил Кварц в хоум инстанс. Посмотрел что дается в сундуке за 5000 ачивмент поинтс, и охренел. 15 золотых, 400 кристалов! А в каком то сундуке будет +20 уровней персонажу - вот это я блин понимаю "мотивировать"! Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Elhant 1 935 Опубликовано 19 июля, 2013 А вообще, Свет, если не было, Что за Свет?) А вообще, на первую пару данжей взять можно и стаким уровенм, будет в разы тяжелее, но все же. Да ладно, не так уж и сложно) Выполнил ливинг Стори ачивки, получил Кварц в хоум инстанс. Посмотрел что дается в сундуке за 5000 ачивмент поинтс, и охренел. 15 золотых, 400 кристалов! А в каком то сундуке будет +20 уровней персонажу - вот это я блин понимаю "мотивировать"! Ага, я очень обрадовался этим наградам. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Larus 7 414 Опубликовано 19 июля, 2013 Что за Свет?) Да ладно, не так уж и сложно) Ага, я очень обрадовался этим наградам. Далёких планет.) ОК, но дай человека покупать. А вообще - в разы сложнее, босса у дреджей помнишь? Взяли мы его в четвером ?) Ага, теперь ачивки имеют смысл.) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Elhant 1 935 Опубликовано 19 июля, 2013 Они и до этого имели смысл :р Ну так до дреджей есть катакомбы и защита королевы) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Drazgar 2 065 Опубликовано 19 июля, 2013 Ачивменты ВСЕГДА имеют смысол! Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Ewallie 792 Опубликовано 20 июля, 2013 Для тебя они смысла не имели пока за них не начали сундуки давать)))) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Larus 7 414 Опубликовано 20 июля, 2013 Естественно!)Кстати о кроликах! Я собрал Matrix Key и готов отвести всех желающий к ачивмент боссу в Metrica Provance.) Отпишитесь если хотите, ключ одноразовый, так что надо бы всех желающий разом) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Larus 7 414 Опубликовано 21 июля, 2013 В общем, жду подтверждения по фракталам либо здесь либо мне в личку. Если ответит один Эльх - я продолжу исследование мира. Ну или обижусь на весь мир и мы пойдем вдвоем ^^ Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Elhant 1 935 Опубликовано 21 июля, 2013 Кстати о кроликах! Я собрал Matrix Key и готов отвести всех желающий к ачивмент боссу в Metrica Provance.) Отпишитесь если хотите, ключ одноразовый, так что надо бы всех желающий разом) Да-да, я хочу! В общем, жду подтверждения по фракталам либо здесь либо мне в личку. Если ответит один Эльх - я продолжу исследование мира. Ну или обижусь на весь мир и мы пойдем вдвоем ^^ Подтверждаю. Какое к черту исследование мира - побежим вдвоем)) Ты меня обижаешь) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Larus 7 414 Опубликовано 21 июля, 2013 Очень вовремя отписался, я сегодня уже сводил) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Drazgar 2 065 Опубликовано 21 июля, 2013 Пробежался сегодня по одной из данжн-стори (ну, точнее полторы ) в поместье Кадекуса, прощупав систему в этом плане - поначалу казалось как-то заезжающе (естессна, у меня от этих трижды клятых данжей и рейдов только недавно выпадения на измену прекратились), но в целом неплохо, групповой мутузинг с периодическими отходами назад под натиском и полевой медикинг сплоховавших в бою довольно адреналинящая фигня, вперемешку с всплывающими кат-сценами ) попутно добил в процессе 60 уровень, уже ближе ) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Larus 7 414 Опубликовано 22 июля, 2013 Пробежался сегодня по одной из данжн-стори (ну, точнее полторы ) в поместье Кадекуса, прощупав систему в этом плане - поначалу казалось как-то заезжающе (естессна, у меня от этих трижды клятых данжей и рейдов только недавно выпадения на измену прекратились), но в целом неплохо, групповой мутузинг с периодическими отходами назад под натиском и полевой медикинг сплоховавших в бою довольно адреналинящая фигня, вперемешку с всплывающими кат-сценами ) попутно добил в процессе 60 уровень, уже ближе ) А если все 80 уровня то никто не должен падать) Хотя, если первый раз - без этого никак, да) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Larus 7 414 Опубликовано 24 июля, 2013 Изменение профессий в последнем патче: Profession SkillsElementalist:Magnetic Wave: Added a skill fact for the cripple effect of this skill.Cleansing Fire: Removed the hidden stun-break functionality from this skill.Flame Wall: Fixed the damage skill fact to display the proper damage done per tick.Glyph of Renewal: Reduced the cast time from 4.25-seconds to 3.25 seconds.Engineer:Launch Ice Mortar: Equipping the Elite Supplies trait will now correctly increase this skill’s recharge.Magnetic Inversion: Added a radius skill fact.Elixir X: This skill now uses the updated version of Rampage.Guardian:Virtue of Courage: Updated the aegis skill fact to display the proper duration.Tome of Courage/Wrath: Using these elite skills will now drop the player’s currently equipped bundle instead of destroying it.Leap of Faith: Fixed a bug that caused a longer than intended blind when hitting multiple targets.Sword of Justice—Command: Removed the range indicator for this skill, as it was unnecessary.Monk’s Focus: This trait now scales 40% with healing power, up from 10%.Merciful Intervention: This skill’s recharge has been lowered from 80 seconds to 50 seconds. Base healing for this skill has been increased by 48%. Scaling with healing power has been increased to 60% effectiveness, up from 20%.Symbol of Judgment: Increased the spell effect and AoE rings to match the actual radius of this skill for both the base and when traited with Writ of Exaltation.Symbol of Wrath: When traited with Writ of Exaltation, this skill now applies retaliation to the correct radius. Increased the spell effect and AoE rings to match the actual radius of this skill for both the base and when traited with Writ of Exaltation.Symbol of Protection: Increased the spell effect and AoE rings to match the actual radius of this skill for both the base and when traited with Writ of Exaltation.Symbol of Faith: Fixed a bug that caused this skill to hit 3 targets instead of 5 when traited with Writ of Exaltation. Increased the base radius to 180 and a 240 radius when traited with Writ of Exaltation. Increased the spell effect and AoE rings to match the actual radius of this skill for both the base and when traited with Writ of Exaltation.Symbol of Swiftness: Increased the base radius to 180 and a 240 radius when traited with Writ of Exaltation. Increased the spell effect and AoE rings to match the actual radius of this skill for both the base and when traited with Writ of Exaltation.Writ of the Merciful: Fixed a bug so that the healing area provided from this trait will correctly scale its radius with the Writ of Exaltation trait.Mesmer:Null Field: Reduced the recharge to 40 seconds.Signet of Domination: Increased the stun duration to 3 seconds.Necromancer:Damage taken while in death shroud will now overflow to the necromancer’s health pool if the damage taken is greater than the remaining life force.Fixed a bug that caused the necromancer to take increased damage from direct attacks while in death shroud.Necromancer—Dark Path: Fixed an issue that caused this skill to strike enemies further than 1200 distance away.Shadow Fiend—Haunt: When this attack hits an enemy, it will grant the necromancer 10% of their life force.Ghastly Claws: The total life force granted from this skill has been increased from 10% to 12%.Spectral Armor: Incoming hits now grant 8% life force; has a 1-second internal cooldown.Spectral Walk: Incoming hits now grant 2% life force; has a 1-second internal cooldown. This spectral skill now grants life force while Spectral Armor is active.Spectral Grasp: This skill now grants 15% life force (up from 10%).Mark of Blood: The base radius of this skill has been increased from 120 to 180.Chillblains: The base radius of this skill has been increased from 120 to 180.Putrid Mark: The base radius of this skill has been increased from 120 to 180.Reaper’s Mark: The base radius of this skill has been increased from 120 to 180.Greater Marks: This trait has been moved to the Master tier.Spiteful Vigor: This trait has been moved to the Adept tier.Terror: Reduced the damage by 17%. Fixed a bug so this trait now checks for the torment condition as well.Ranger:Entangle: Updated the damage and bleeding skill facts to properly display their actual effects.Rapid Fire: This skill now applies vulnerability on each hit.Hunter’s Shot: This skill no longer applies vulnerability on each hit, but now grantss the ranger stealth for 3 seconds.Point Blank Shot: Increased the range from 600 to 900.Maul: This skill now applies vulnerability instead of bleeding.Counterattack—Crippling Throw: This skill can now be used while moving. Increased the cripple duration to 5 seconds.Whirling Defense: This skill now grants 4 seconds of retaliation for the duration of the skill.Call of the Wild: This skill is now a blast finisher.Remorseless: This trait now reapplies Opening Strike when the ranger gains stealth or kills an enemy.Thief:Poison Tip Strike: Fixed the skill fact for poison so that it displays the correct duration.Tripwire: This skill no longer indicates that it has a range.Thieves Guild: This skill now displays a duration skill fact.Tow Line: Increased the skill-fact range to 900 to match the actual skill range.Tactical Strike: Fixed the damage skill fact to display the proper amount of damage done.Shadow Strike: This skill now applies 2 stacks of torment for 5 seconds.Warrior:Rampage: This elite skill now also provides 20 seconds of swiftness.Smash: This skill now causes a 2-second cripple. Increased the maximum number of targets to 3.Bash: This skill no longer causes cripple. It now causes 5 stacks of vulnerability for 5 seconds. Increased the maximum number of targets to 3. Fixed a bug so that this skill properly displays in the attack chain.Uppercut: This skill no longer causes vulnerability; it now dazes the target for half a second. Increased the maximum number of targets to 3. Fixed a bug so that this skill is properly displayed in the attack chain.Dash: This skill no longer knocks back the player’s target. Reduced the recharge to 6 seconds. Increased the damage by 100%. Cleaned up the animation so that it will hit the target more quickly when used at close range.Throw Boulder: This skill now causes a 2-second stun. Increased the damage by 65%. Increased the projectile velocity by 50%.Seismic Leap: This skill has replaced Stomp. It is now a ground-targeted, 2-second AoE knockdown with a 600-unit range.Bull’s Charge: Cleaned up the animation so it will hit the target more quickly when used at close range.Staggering Blow: Fixed an issue that caused players to stop in place after using this skill.Signet of Might: The activated unblockable buff now lasts for 5 strikes.Impale: This skill now applies torment instead of bleeding. Two stacks of torment are now applied upon the sword’s impact.Mending: Reduced the recharge to 20 seconds. Decreased the base heal by 6%. Scaling with healing power has been decreased by 20%. This skill now removes 3 conditions.Healing Signet (Passive): Reworked the formula that this passive heal uses. At level 80, this skill goes from 392 healing per 3 seconds to 467 healing per 3 seconds with 1500 healing power.Healing Surge (Stage 0 Heal): Increased the base heal by 12%. Scaling with healing power has been decreased by 10%.Healing Surge (Stage 1 Heal): Increased the base heal by 11%.Healing Surge (Stage 2 Heal): Increased the base heal by 19%. Scaling with healing power has been increased by 25%.Healing Surge (Stage 3 Heal): Increased the base heal by 16.5%. Scaling with healing power has been increased by 50%.Rush: Cleaned up the animation so that this skill will have a smoother transition when approaching the target.Heightened Focus: This trait now applies the appropriate crit chance per adrenaline level.Berserker’s Power: This trait now applies the appropriate damage increase per adrenaline level. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение